sekacka-OHV ABG 495/ zapalovani

Pátek Září 25 23:13:22 CEST 2020

Motor i detailu vypadaji to dost stejne jako ta nase. Zkratit kabel by melo jit
snadno, na strane u civky to je sice zalite, ale fajfka je na kabel pridelana tak,
ze je v ni vrut, kterym se cela fajfka zasroubuje do toho kabelu, cili odsroubovat,
zkratit, nasroubovat.
Me se teda z fajfky vyrval druhej konec, co se nasazuje na svicku, vytrhl se zavit
z toho bakelitu. Tak jsem koupil novou; mohlo by se hodit, ND na motor jsem nasel
na garden-parts.cz (jak samostatnou fajfku, tak i s tim kabelem a civkou a hafo
dalsiho)

Dej vedet jak to dopadlo, az ta nase taky zacne trpet inkontinenci, at vim co s tim
:-)

D.O.