sekacka-OHV ABG 495/ zapalovani

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Září 25 10:31:53 CEST 2020

tak uz to vrci i s tim pripojenym chcipakem(a i chcipa). na druhej zatah
to chytlo, takze cist navody :-)  mozna byl problem i ten pripecenej
kablik na chranici vejfuku, kterej je z najakyho "klingeritu".
kontrukcne velmi nesikovne, protoze tomu zapalovacimu kabliku se
vylozene chce na ten kryt v jakekoliv poloze. mozna zkratit, jestli
pujde sundat fajfka.
diky vsem za rady.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.