sekacka-OHV ABG 495/ zapalovani

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Září 25 10:01:51 CEST 2020

tak jsem to prohlednul, dukladne, neznaje tyhle stroje( a necetl jsem
navod). majitel byl u toho, kdyz jsem se to pokousel nahodit a
neupozornil me na tyhle vlastnosti.
tak jedna paka je cela "chcipak" a ja myslel, ze kdyz dve paky, tak to
jezdi dopredu/dozadu :-)
chcipak je mikrospinac ovadanej tou pakou + oddaleni nejakeho segmentu
co je pritlacenej na rotor. pokud paku /mikrospic zmacku, stejne na
kostru zkrat. asi nejaka dalsi pojistka na ale jakem principu ? po
odpojeni kabliku chcipaku to uz pekne prska. zkusim natocit bez
chcipaku, mam ji "na spalkach a bez noze, tak snad neutece.
t.

Dne 25.09.2020 v 9:54 mcmlxxx napsal(a):
> kazda prodavana sekacka ma tzv paku brzdy kterou kdyz držíte tak
> zapalování dělá co má. jak ji pustíte, zapalování se zkratuje.
>
> Odesláno z TypeApp <http://www.typeapp.com/r?b=16118>

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín