RE: Malý kompresor 230V/12V

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Čtvrtek Září 24 20:00:59 CEST 2020

Zdravím,
tak som nakoniec kúpil Black&Decker ASI400. Prevedením to pôsobí ako detská hračka. Na záhrade to napájam z PC zdroja. Za cca 20min nafúkne túto trampolínu k maximálnej spokojnosti.
https://www.dracik.cz/nafukovaci-trampolina/
Asi by to išlo aj rýchlejšie, ale otvory do trampolíny sú chránené spätnými klapkami proti rýchlemu vyfúknutiu a tie to dosť brzdia aj počas odsávania vzduchu. Musím ventil stláčať prstami, aby sa to roztvorilo trochu vnútri.
Režim "vysoký tlak" som ešte nepoužil. Ešte raz ďakujem všetkým čo prispeli rozumným príspevkom. Týmto by som toto vlákno uzatvoril.
Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, September 17, 2020 1:24 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Malý kompresor 230V/12V

Jak píšou ostatní, tato kombinace snad není možná. Na dofouknutí kol je něco takovýho super. Mám Black & Decker, cena dvojnásobná, ale kupodivu ukazuje přesný tlak a bez problémů zvládá 3 atmosféry. Je to pravděpodobně typ ASI 300, nově ho vidím s analogovým tlakoměrem. Jenže se zcela nehodí na nafukování velkoobjemových věcí - skákací balony, dětský bazény, matrace, hračky do bazénu,... U toho se vyloženě trápí a člověk to nafoukne pusou 3x rychleji a bez toho kraválu. Na tyto věci je mnohem lepší vysavač se zpětným chodem, většinou to umí vodní vysavače, třeba Zelmer. Určitě by se dalo koupit něco jetýho za pár stovek a udělá to spoustu parády.
Něco takovýho, ale asi o deset let staršího mám, na vysávání auta a nafukování kravin naprosto super:
https://elektro.bazos.cz/inzerat/124512994/zelmer-zvc-722-sp.php