RE: Čím programovat STM32?

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Čtvrtek Září 24 13:07:41 CEST 2020

Nebo lze pouzit existujici priklady, jejich selektor je pridany mezi selektorem MCU a vývojových desek.

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, September 24, 2020 9:22 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Čím programovat STM32?

Trosku to rozviu - v principu IDE obsahuje graficky konfigurator, kde se naklikaji vlastnosti hodit, rozhrani a periferie.
Vybere se u noveho projektu procesor nebo deska od STM a otevre se klikaci editor.
Zakladem je tady nastavit zdroj hodi (implicitne je RC) a ladici rozhrani, nejaky GPIO jako vystupni pro LED Pak se vygeneruji zdrojaky, pritom si stahne prostredi Software Package pro danou radu - tam jsou i priklady, implicitne se to instaluje nekam do users.
No a pak to jde rovnou prelozit a ladit.
Pro blikani ledky je nutno dopsat 2 radky do main kde je pripraveny nekonecny while

Pozor na to, dopisovani do vygenerovanych zdrojaku mezi sekce user code begin-end, pak to zustane zachovane pri novem generovani.