Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Září 24 08:31:58 CEST 2020

Dobrý den,

Já jsem použil tohle:
https://www.instructables.com/id/PWM-Regulated-Fan-Based-on-CPU-Temperature-for-Ras/
Nastavil jsem to na 40"C, a tolik to ukazuje skoro stále.
Mám to zatím bez krabičky a chladičů, a větrák je jen nad deskou. Když
ho odpojím, tak to leze mezi 65-70"C
Nevíte někdo, na kolik je tam nastavená nějaká tepelná ochrana? Prý to
začne nejdřív zpomalovat procesor, a když to nestačí, tak se to celé vypne.

S pozdravem,

--
  Ales Filip
  Kutna Hora