Re: Čím programovat STM32?

Středa Září 23 20:41:58 CEST 2020

Ja teda eclipse jednu dobu opravdu nesnasel, ale dal jsem tomu jeste
sanci a zvyknul jsem si, je to trosku sve ale IMHO docela funkcni IDE.
Jde jen o to se to trosku naucit.
Zas je to velmi univerzalni. Ve VS delam taky a neni s prechody prblem.
Keil asi neni spatny, ale co jsem parkrat zkousel, tak mi o nic lepsi,
nez to STM IDE v (soucasne verzi, melo to dost chyb) nepripada.
A pak je moznost si nainstalovat GCC a Eclipse + CDT obecne a pouzivat
bez omezeni na jakykoli ARM procesor, delal jsem to takhle pro modul TI
CC3200 (CM4), TI software mi opravdu nesednul.