Re: Čím programovat STM32?

Pondělí Září 21 19:24:48 CEST 2020

Tak tohle jsem nikdy nepotreboval, na nove PC SW nainstaluji a projekt
(spis workspace) po zkopirovani nekam otevru, kdyz je to po dlouhe dobe,
probehne pravda upgrade projektu ale zatim to vzdy dopadlo dobre. Jinak
by to slo resit asi virtualem. Je to tusim i pro Linux ale jak to
funguje tam jsem zkousel jen z rychliku a prenositelnost vubec.