Re[2]: Čím programovat STM32?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Září 21 15:46:51 CEST 2020

Taky tam nemám tu příslušnou ikonku (tedy ani po ní netoužím, raději mám text než obrázky).
U mě je to View - Extension a do search políčka napíšu Platformio a už mohu instalovat.
Sice jsem si trošku zvykal, ale pro mě je obrovská výhoda, že používám jen jedno vývojové prostředí pro AVR, STM, ESP.

S přáním pevného zdraví
Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Pavel Hudecek (edizon na seznam.cz)
Datum: 21/09/2020 15:12
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: RE: Čím programovat STM32?

Podle tohoto:

https://docs.platformio.org/en/latest/integration/ide/vscode.html#installation

to vypadá jako plugin do Visual studia. Nevím, jestli VS 2017 community není ta správná verze, ale zasekl jsem se u kroku 1 „Open VSCode Package Manager“. Prostě jsem tam nic takového nenašel.

Omlouvám se za asi úplně stupidní dotaz, ale prostě „nevím která bije“:-)

PH

Od: Martin Locker

Celkem jsem si zvykl na Platformio. Podpora široké škály mikrokontrolerů a na výběr různé frameworky (pro STM - cube, mbed, arduino). S ST-Linkem funguje bez problémů.

Co jsem koukl do nabídky při zakládání projektu, tak přímo STM32F030K6 tam není, ale je tam STM32F030R8 (který má jen jinou výbavu, tzn. neměl by být problém v ini souboru změnit).

S přáním pevného zdraví

Martin Locker