RE: OT: Notifikacie na androide Bolo: sušička - hlučnost

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Září 21 12:25:38 CEST 2020

Ono hodně záleží na verzi systému a na brandingu. Obecně to celkem dobře funguje od Android 10, tam by to mělo jít nastavit opravdu na úrovni jednotlivých kontaktů, ale teď jsem třeba nenašel, jestli jde nastavit i hlasitost.