Re: OT: sušička - hlučnost

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Září 21 12:00:02 CEST 2020

K ty signalizaci bych chtel dodat, ze ja mam pod krutymi tresty narizeno
za kazdou cenu tyhle buzeratory vypinat. ;) Jednou uz jsem uvazoval i o
klestich.
Hlavne, vsichni ti vyrobci to delaj skoro stejny, takze: mycka (hotovo),
susicka (hotovo), pracka (hotovo/error), lednicka (nezavreno), pekarna
(hotovo), varna deska (predmet na ovladani), kazdej ten geret vydava
skoro stejnej zvuk. Jedine trouby umi udelat nejaky Ja-dy-da, takze se
da poznat, kdo za to muze.

Nastesti to uz dneska skoro vsude vypnout jde. Hezke by bylo propojeni
pres nejakou home automatizaci, ktera by i vedela, kde je zodpovedna
osoba, at to nemusi vedet pul vesnice ;)

Jinak offtopic v offtopicu - nechapu, ze si nemuzu u jednotlivych
mobilnich aplikaci nastavit uroven/typ piskani notifikaci, pripadne
rovnou u skupin kontaktu. Jestli by to lidi stejne nepouzivali?
J.