Re: Zelený laser a ptáci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 20 23:14:23 CEST 2020

Ano, to svícení nahoru nepadá v úvahu.
Kdyby na to došlo, tak bych musel postavit budku s laserem kousek od
paty zdi a svítit šikmo nahoru proti fasádě.
Ale když tak nad tím přemýšlím, tak se začínám bát reakce obyvatelstva.
V té štítové zdi jsou 2 velká okna. A i když je samozřejmě vynechám z
postřelovaného prostoru, tak by to stejně asi bylo trochu o strach.
Takže zřejmě by připadalo v úvahu jen opačné uspořádnání. Tedy laser
nahoru a svítit dolů podél stěny. Ale i tam by hrozil odraz od parapetu
okna.
Trochu se mi to komplikuje.

PL