Re: Zelený laser a ptáci

Neděle Září 20 21:20:01 CEST 2020

Na pražských mostech jsou na drátech, co drží troleje, pověšená dvoubarevná
cingrlátka, která se ve větru otáčí. Prý to je proti labutím. Na domě by to ale asi
vypadalo úchylně.

Ještě jsem taky slyšel dobrou zkušenost s vytištěnou fotkou sovy, co na rodinném
domku chrání proti ptákům klovákům. Fotka na A3, vystřižená silueta, zalaminovaná,
pověšená někde poblíž.

D.O.