Re: Zelený laser a ptáci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 20 20:42:52 CEST 2020

Díky všem, kteří odpověděli.
Koupit laser asi nebude problém, jen je to z Číny nadlouho.
Proto jsem chtěl, jestli by se to nedalo nějak zkusit předem, jestli to
vůbec povede k cíli.

Zelený laser už jsem plánoval i dřív. Tahle vlnová délka má docela dobré
vlastnosti pro značení plastů (aspoň některých).
Ale jsou dost drahé. Zelený 1W modul je dražší než 5.5W modrý laser.

Docela zásadní byly poznámky, že ukazovátko holuba nevyplašilo. A
následná poznámka, že to musí blikat.

Vlastní provedení bych udělal tak, že mu natvrdo zadefinuju pracovní
prostor. Tedy rozměr vrchní části fasády s vyloučením oken. A v tomto
prostoru ho asi nechám jezdit náhodně.
Napřed ale musím udělat ten technologický pokus, jestli to na ně opravdu
funguje.

Kdyby bylo nejhůř, tak se dopustím průmyslové špionáže a zkusím najít,
kde si to nainstalovali. A pak už je to jen otázka detektoru a
osciloskopu. ;-)

Doplnit to ještě o ten zvukový plašič by nezaškodilo.

Díky.
PL