doly - zona -RE: Zprava dne - tovarna otevrena

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Září 19 18:57:33 CEST 2020

Na houby už chodím jen náhodně, byl jsem svojí vlastní vinou dvakráte
přiotráven václavkami.
Nacpal jsem se a šel na pivko a to se na ně nesmí.
To jsem ale tehdy nevěděl bo ještě nebyly tyhlety internety.
Důchodcem budu od 25.1.2021 a dám si pozor abych se neztratil.
I když kdoví co bude lepší :-D
Na houby jsem pak měl dlouhou dobu "vypěstovanou" alergii.
Ale už zase vpohodě :-D
Hezký den, Jindra Polívka