Re: Zdroj minutových impulzů pro hodiny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 18 21:51:36 CEST 2020

Hodiny tak všeobecně:
http://www.fucik.name/hw/hodiny/hodiny.php

Hodiny typu bastl:
http://robodoupe.cz/2020/hodiny-s-planetovou-prevodovkou-zkusenosti-ze-stavby/

Podstatné je, co jsem tu řešil před nějakou dobou. Moderní procesor s
krystalem 32768 má spotřebu tak 1 µA, takže se docela slušnou dobu udrží
na kondenzátoru.
Modifikovat program těch rychlo hodin, aby si na GPIO sledovaly napájení
a pokud v době vteřinového pulzu není, tak si připočetli a pokud je a
nebylo, tak třeba čtyřnásobnou rychlostí dohnaly co je potřeba je práce
na hodinu.