Re: Ovladač RGB LED proužku na DIN lištu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Září 18 13:59:14 CEST 2020

Mam ten dojem, ze ty RGB pasky jsou 2 typu:
* s chytrymi ledkami typu WS2812b - tam profi zarizeni na DIN - no nevim
nevim. Teda pokud si ho nechcete vyvinout sam (coz by nemel byt problem,
zvladne to nejspis skoro libovolny MCU)
* s normanimi RGB ledkami, takze mate vsechny kanaly oddelene a staci vam
obrazne receno 3 relatka (jste ovsem omezen na zhasnuto + 7 barev)
BR,
Marek