Zprava dne - tovarna otevrena

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pátek Září 18 11:07:32 CEST 2020

Ahoj,

ještě jsem si na pana Procházku neudělal názor.
Ale již pře drahným časem sám připustil, že kapacitně není ten jeho
systém nijak vyjímečný.
A pokud by byl opravdu významně bezpečnější než stávající řešení, je to
velmi podstatný parametr.
V mnoha aplikacích, zejména stacionárních, nehraje velikost až takovou roli.
A pak samozřejmě cena. Ta pokud by byla lepší, je velmi významná.

H.