sonic toothbrush

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pátek Září 18 07:28:15 CEST 2020

Dobrý tip. A ta volba toho konkrétního typu Seago SG-507 byla náhodná a
nebo jste měl nějaká doporučení nebo recenze? Koukal jsem, že sonic
katáčků na Ali je fůra, tak se ptám, podle čeho udělat "dobrý výběr".
Na druhou stranu je jasný, že za ty prachy to bude asi vždycky pohoda.

PS: z domácích spotřebičů máme z Ali doma jen vysavač Xiaomi Roborock
S50 a maximální spokojenost. Při jeho výběru jsem na internetu nějaký
ten čas strávil.

Martin M.