Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Září 17 15:23:51 CEST 2020

Dobrý den,

Mám RPi4B připojené do nabíječky přes takový ten volt-ampérmetr z číny,
a v tomto stavu to při přehrávání filmu (CPU cca10%) ukazuje odběr 0.9A.
Holé, připojené jenom do monitoru, a ovládané přes VNC z PC.

S pozdravem,

--
  Ales Filip
  Kutna Hora