Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Září 17 14:54:18 CEST 2020

Dobrý den,

Zkuste si nainstalovat RPi monitor. Monitoruje to průběžně CPU vytížení,
teplotu, obsazení paměti, atd. Asi nebude dobré to používat dlouhodobě,
aby to neoddělalo kartu, ale je krásně vidět, kde se ty hodnoty
pohybují. Já mám RPi4B 4GB verzi, a zatím jsem se s pamětí přes 2GB
nedostal. Přemýšlím tedy, že udělám 1GB RAM disk, a budu do něj ukládat
logy, a podobné věci, které se často mění. Nevím, jaké máte zkušenosti s
životností SD karty, ale na fórech straší, že odejde klidně po 3
měsících (mám 32GB Kingston)
monitor:
https://xavierberger.github.io/RPi-Monitor-docs/11_installation.html

S pozdravem,