ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Září 17 14:51:28 CEST 2020

On Thu, Sep 17, 2020 at 01:35:41PM +0200, Michal Grunt wrote:
> S tím napájením to máte zvláštní. Mě to na originálnim USB-C adapteru,
> který uvádíte utahne jak externí disk (5400ot což na nahravani/přehrávání
> staci) tak i dvb-t2 tuner a Logitech bezdrat. Pokud napeti klesne pod
> nějakou mez tak by se měla na obrazovce objevit ikona blesku. Ve vašem
> případě asi půjde jenom o nějakou špičku při zapnutí a pak to nenajede. Mě
> se to chová pri zapnutí zatím normálně i s tím co mám na USB poveseno. Ale
> mám připraven 5V/5A zdroj kdyby něco (jenom pořešit USB-C konektor). Další
> krabičku (usb hub) už bych nerad.

Nu, ten 5400ot disk mi to samotný taky utáhne. Ale mám do RPi strčené
dva dongly DVB-T2 Astrometa. Tam nastane problem v okamžiku, kdy je
tvheadend zinicilizuje. V tom okamžiku překročí odběr nějakou mez. Každý
dongle žere kolem 300mA (když je naladěn).

Ok, budu muset zkusit silnější zdroj. Kdyby to pomohlo. Díky za info!

Myslel jsem, že to nějak omezuje samo RPi…

https://www.raspberrypi.org/documentation/hardware/raspberrypi/usb/README.md#powerlimits
    From the Raspberry Pi 2 onwards, the total power supplied to all USB
    ports in aggregate is 1200mA.

Píšou Pi 2 onwards, tak je otázka, zda to platí i pro RPi4.
Bral jsem to jako danou věc.
Další hub je opruz to je fakt. Taky mě to štve.
--
Zito