Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Čtvrtek Září 17 13:30:57 CEST 2020

Kdyz je rec o teplote, ted zrovna testuju - jak je presne mereni
internim snimacem, predpokladam v CPU? (4B)
Pouzivam prikaz vcgencmd measure_temp
Procesor je bez chladice, ofukovan ventilatorkem a teplota je 40-50 stC
pri prehravano HD video souboru z SD, video procesor moc nevytizi, kolem
10% kazde jadro, asi tam bezeji nejake aktualizace jeste nebo co.
Subjektivne prstometr ukazuje podobnou teplotu ;-)