Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Září 17 11:19:37 CEST 2020

Dobrý den,

To je zajímavé. Já jsem s instalací tvheadend problém neměl.
Nainstaloval jsem ho, naaladil programy, uložil, a potom jsem si je mohl
přehrávat ve VLC.
V KODi jsem potom ale nedokázal nainstalovat PVR, vůbec mi to instalaci
PVR nenabízel. Bohužel jsem už potom neměl čas se tím dál zabývat. Večer
to schválně zkusím znovu.

S pozdravem,

--
  Ales Filip