Low tech diagnostika high tech problemu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Září 17 09:32:47 CEST 2020

Ano,

sirka pasma rezonatora su jednotky Hertzov, ladiacia plocha sa deformuje
radovo 100nm pre posun frekvencie o 1Hz. Takze fluktuacie tlaku su
celkom viditelne. Ak sa to meni pomaly, tak to slucky kompenzuju a
doladuju. Ak ale rezonancna frekvencia osciluje na akustickej frekvencii
na to uz nie je dost vykonu. Bola to zabava.

b.