sonic toothbrush

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Září 16 23:05:49 CEST 2020

Mel jsem oba, z hlediska moji "user experience" se to neda srovnat - ten
Braun je spis sbijecka, nez kartacek ;) Oboji je podstatne lepsi nez
rucni cisteni. Nekteri zubari na to nadavaji, ze elektricky kartacky
odhaluji krcky, ale to asi zavisi na vice vecech - hlavne se musi
pouzivat soft/ultrasoft kartacky a ne rejzak.

Pripoustim, ze dolni uzavreni tela toho Philipsu, kde je civka pro
indukcni nabijeni, je nesikovne a prakticky ve vsech rozebiranych kusech
bylo plne vodniho slemu, nebo kyho certa to tam vleze.
Je to samozrejme dosti drahe, ale furt levnejsi nez zubar.

j.