osazeni dps u allpcb

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Září 16 16:14:50 CEST 2020

Ano, mají spoustu součástek skladem.

Postup, který znám já:
- na první stránce kliknu na reklamu, SMT assambly za $2, dostanu se sem:
https://support.jlcpcb.com/article/107-pcb-smt-assembly-from-2

- tady je napsáno, že si mohu vybrat z 30.000+ součástek. Na to kliknu,
dostanu se sem: https://jlcpcb.com/parts (to bych si mohl zapamatovat)

- tady hledám vhodné součástky jako v každém jiném obchodě.

Podstatné je:
V základu osazují jen to co je tady označeno jako "basic part".
Například si vyhledej "ch340" a dostaneš 3 kusy, ale jen "CH340G" je
basic part.

U vybrané součástky si opíšu "LCSC Part #", kterou pak dávám do BOM.