Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 16 12:22:25 CEST 2020

>Takhle ten aktivní kondenzátor T15 právě nefunguje. Z báze na zem musí
>být
>R (jak jsem psal), nebo Zenerka (jak psal někdo jiný). Je to jen
>prachobyčejný sledovač, napětí na kolektoru (předpokládáme zvlněné)
>musí
>být i v dolní půlvlně větší než na bázi.

To s tou zenerkou v baze ja poznam pod menom "napatovy stabilizator" a da sa to kupit (s trocha lepsimi parametrami) ako suciastka.

Na tom 6R8 odpore, nevznika tam nahodou ubytok zavisly na odbere, oproti tomu "okondenzatorovanemu" bodu, t.j. emitoru?

JW