Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Září 16 10:39:22 CEST 2020

  > nedokazem si uplne dobre predstavit, ako sa da syntetizovat vstupna
impedancia 47k ak mam v serii s aktivnym obvodom, ktory by mal tuto
impedanciu vytvorit odpor 1M5 :-)
Tohle asi funguje, od oka je zisk diskrétního OZ cca 30 a 1,5M/30 je 50k.

Spíše mě zaráží ten konec skoro v diskrétního OZ  téměř v B třídě, takže
celé nízké zkreslení je drženo zpětnou vazbou. To má k HiFi purismu (i k
dobrému vychování :-) ) opravdu daleko.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel