Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Září 16 09:48:45 CEST 2020

Zdravím,

taky se nestačím divit. Ještě bych dodal, že ty elektronické C v napájení
(Q15, Q16...) jsou sice fajn, ale nefunkční. Aby to fungovalo, musí být do
báze dělič (tedy R paralelně k C23, C24..). Protože v případě zvlnění musí
mít tranzistor z čeho brát. Takhle funguje jen na půl a k případnému
zvlnění přidá akorát ostré harmonické. Navíc je to tam celé zbytečně, na
rozměrech tady asi nezáleží, takže tam může být normální C a ne tahle
rádoby vychytávka. (Jinak. pokud je správně navržen, je ten filtr fajn,
také jsem používal ve svých konstrukcích)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com