Re: Hledám tenký kabel

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Úterý Září 15 15:12:45 CEST 2020

Myslím že nejtenčí běžně sehnatelný bude  LiYY 4x0,14 průměr 3,5 mm.
Prostě je to průmyslový standart a je na něm obrat. Pokud chcete nějakou
specialitu tak za tu si připlatíte, pokud se někde nepodaří přiživit,
nebo toho budete muset koupit buben, nebo prostě zkanibalizujete nějaké
čínské zařízení což u jednorázovky je asi nej.