Hledám tenký kabel

Bitovod hw na prelude.cz
Úterý Září 15 13:45:29 CEST 2020

Zdravím,

teď hledám opravdu poctivě a nějak nic. Potřeboval bych (k onomu UV senzoru, co jsem tu řešil nedavno) čtyřžilový kabel - ideálně něco měkkého, tenkého, dejme tomu, jako normální myší kabel, dejme tomu 2-2.5mm vnější průměr, tvrdost "tak akorát" pro myš.

Bud se dostávám k tomu, že v metráži prostě nejsou, nebo k nesmyslným cenám typu 200 Kč/m - kdy už je výrazně levnější koupt na Ali celé myše a cvakat to z nich, protože drátovka se dá koupit za dva dolary (a délka tak nějak vyhoví, já potřebuju minimálně metr, obvyklá délka u myše je 1.2 m).

Netušíte, kam na metráž za trochu lidské ceny?

Díky.

Pavel Kutina