Re: OT: význam slova "bastlení" Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 15 13:10:10 CEST 2020

Nemate pravdu.... BYLO to zbastlene a pak uz ne, protoze jste to upravili a
ten bastl uz tam neni.
 Takze ted je to komercni vec s upravenou movou deskou bez BASTLU :-)