Re: Krabičky na elektroniku - ru?ení

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Září 14 16:59:09 CEST 2020

aha, no to je uplne nieco ine, ten postup sa tusim vola sintering fused.
Videl som ako sa pecu ferity, nemal by byt problem do suda s prachom
nastruhat zlato.
Obavam sa, ze to bude este vacsi uspech ako nas business plan co mame s
Jaromirom na "udrzatelnu vegansku metrologiu, tak ako ju priroda
chcela(TM)".

b.