RE: Re[2]: Krabičky na elektroniku - rušení

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Září 11 14:53:16 CEST 2020

A neslo by injektovat do zosilnovaca “anti brum”?
Urobit na trafe par zavitov, nastavit  trimrom vhodnu uroven, urcit fazu a vlozit do vhodneho miesta v zosilovaci?
Signaly sa tak vyrusia a je klud.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vladimír
Sent: Friday, September 11, 2020 1:42 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re[2]: Krabičky na elektroniku - rušení

Já jsem udělal více pokusů s různými trafy. Např jsem vzal dvě samostatná stejná EI trafa se sekundárem 1x18 V a zkoušel jsem je různě otáčet vůči sobě. Při některých polohách jsem dosáhl, řekněme uspokojivého výsledku. Lepšího než s toroidem. Můj problém je, že už na DAC jsem použil skříňku určenou pro ITX počítače, velmi pěknou, a tak chci mermomocí i ten Actidamp dát do stejné. Plechy z různých i větších traf nějaké mám, ale nejdou ohýbat, praskají.
VN