RE: Venkovní zásuvky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Září 11 13:30:22 CEST 2020

Tyhle pouzdra teď používám, respektive jsem se k nim prozatím vrátil. Vodotěsný nejsou ani omylem, ten průchod je z plastu, takže to netěsní, zásuvky v tom reznou, ale tři roky to s tím funguje. Navíc když má člověk větší zásuvky nebo vidlice, tak se tam nevejdou. Naopak zalomený vidlice od prodlužek to zvládne. Je to spíš na venkovní jednorázovku než na dlouhodobé používání.

Původní majitel byl opravdu expert konstruktér (ve všem), takže použil zcela nevyhovující věci pro nadzemní bazény a já to teď řeším. Pro představu se jedná o šachtu cca 1x1m, která má hloubku tak 1,2m hned vedle bazénu, dekl je ze železa. Bazén má cca 20 kubíků. Odtok není možný, takže jsem tam nasypal štěrk a pod ním je hlína. Tryska je taky pro nadzemní bazény, takže nejde pořádně dotáhnout a letos to okolo ní začlo téct. Už mám koupenou trysku pro betonové bazény, ale vyměnit to půjde až mimo sezónu. Pevné připojení by taky neobstálo, na zimu bych to musel demontovat, zaručeně by tam mrzlo a bez demontáže je prakticky nemožné to všechno vypustit.
Kdybych teď stavěl bazén, tak bych ho v první řadě nestavěl, protože je s tím neuvěřitelný sraní. Pokud bych ho přesto stavěl, tak "strojovna" by vypadala úplně jinak, zhruba jak popisujete.