Krabičky na elektroniku - rušení

Vladimír newlad na centrum.cz
Pátek Září 11 12:30:42 CEST 2020

Ještě mám jeden dotaz. Jedná se mi o umístění citlivého předzesilovače
do krabičky. Problém je právě v tom, že jde o předzesilovač pro gramo,
viz dotaz na tranzistory, který je na nízkých frekvencích (RIAA) velmi
citlivý na brum. V konstrukci jsem použil toroidní trafo. Při otáčení
trafem se brum zvyšoval i snižoval, ale nikdy to nebylo dobré. Při
umístění trafa mimo skříňku s deskou zesilovače jsem dosáhl zlepšení,
ale ani tak se nepodařilo brum úplně potlačit. Naskýtá se tedy otázka z
jakého materiálu vyrobit krabičku a jakou by měla mít konstrukci, aby se
ten brum podařilo odstínit. V domácích podmínkách mohu nastříhat a
ohýbat hliníkový plech, cínovaný ocelový plech. Co je lepší?
Díky
VN