Re: Venkovní zásuvky

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Září 11 11:04:25 CEST 2020

Vidím, že se pohybujeme v podobných provozech a i ty problémy s kondenzací a jejich řešením mohu potvrdit.
Zdeněk
> Od: "picom" <picom na volny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>, picom na volny.cz
> Datum: 11.09.2020 10:19
> Předmět: Re: Venkovní zásuvky

Moje zkušenost je, že proti zkondenzované vodě nepomůže žádné těsnění. Funguje jediné dírka na odtok.Pohybují se v potravinářských provozech kde je teplota 2-10°C. Dvakrát denně se myje horkou vodou a není vidět na pár kroků.Když vytáhnu vidlici ze šikmé 3f zásuvky tak mi z ní vyteče zkondenzovaná voda. V zařízeních která jsou perfektně utěsněná s goretextovou průchodkou  a topením je za půl roku centimetr destilky. Všude kde jsem vyvrtal malé dírky aby voda mohla ven je po problému. Ve studni mám na kabelu gumovou zásuvku a vidlici a funguje přes 15 roků