Re: Náhrada tranzistoru

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 11 10:17:56 CEST 2020

Pane kolego,

Vy vůbec nechápete, že moře věcí bylo vymyšleno na špičkové úrovni už
tzv. "dávno" a od té doby nejen že nebyly překonány, ale v rámci úchylky
zvané "pokrok nezastavíš" byly výrobci opuštěny a zapomenuty.

Nebudu tady týden vypisovat vše, co do toho patří.

Nicméně abych zůstal v tématu, tak jen tyto příklady:

špičkové komplementární bipolární NF koncové transistory s vysokým Uce,
Ic a ft, velkým a v celém proudovém rozsahu téměř konstantním h21e a
velkou oblastí SOAR. Výrobci Toshiba (a jiní japonští), případně Motorola;

nízkošumové NF malosignálové nejen JFETy, ale i bipoláry.

Takže se laskavě vraťte zpátky na zem a buďte rád za to, co se ještě
někde dá vyhrabat ze starých zásob.

Jo procesorů a souvisejících věcí, těch je moře a pokud možno každý den
jiná...

--
Jirka