RE: Venkovní zásuvky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 11 01:17:25 CEST 2020

Nevím zda to bylo přímo army, ale kdysi jsem viděl nějakou zásuvku+vidlici, obojí na kabel, mělo to závit a gumové těsnění asi jako na sifonu. A zásuvka měla na řetízku víčko stejného provedení.

PH

Od: Jaroslav Kotlaba

Napadá mne, jestli by se něco nedalo sehnat v armyšopech. Vybavuje se mi, jak vypadaly síťové zásuvky cose používaly ve vojenských zařízeních, ty by asi leccos vydržely.

Od: Petr Labaj

Tazatel to chce snad někam přímo do studny, tedy do silně nepřátelského
prostředí.
Proto by (podle mě) měl být spoj chráněný jak v zasunutém stavu, tak v
zimě při rozpojení.
V tom vlhku to jinak bude korodovat, nebo dokonce rezivět.