auto "tracker"

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 11 00:07:19 CEST 2020

Chapem to tak, ze je to BLE beacon, funguje na par (podla podmienok aj
desiatok) metrov. Cielom nie je najst ukradnute auto, ale auto, ktore
si zaparkujete a zabudnete kde.

Sparujete s mobilom. Aplikacia zrejme musi bezat stale a tiez musite
mat na mobile zapnute GPS. Ked odidete od auta, t.j. z dosahu BLE
beaconu, v aplikacii ostane zapamatana posledna poloha, kde bol beacon
viditelny. To je ten bod na mape v ich prezentacii.
Pomocou BLE je mozne aj odhadovat vzdialenost beaconu od prijimaca
(mobilu). T.j. ked sa pomocou GPS vratite do dosahu BLE, mohla by ta
aplikacia pisat cca vzdialenost od beaconu (nie jeho aktualnu polohu
na mape).

Trochu odveci je, ze video natocili v podzemnej garazi, kde GPS
nefunguje, takze posledne zapamatane GPS suradnice budu ukazovat na
vstupnu branu :)

miro

št 10. 9. 2020 o 23:15 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):