RE: osazování u JLC

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Čtvrtek Září 10 15:59:28 CEST 2020

Jo, osazoval jsem primo u te firmy co uvadis.
Je to naprosto bez problemu ve standartni kvalite. Za ty prachy neni co resit.
Pastu nanesou jen tam kde bude soucastka.
Odlehcovaci vyrezy nebo jak se to nazyva (aby nebylo pasty moc) si doplni automaticky.

-jp-

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Sunday, September 6, 2020 10:51 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: osazování u JLC

Ahoj,

mám tady desku, na které je velké množství pasivního smetí (zejména odporů a kondenzátorů), tak si říkám, že by bylo dobré si je nechat osadit v číně, abych nemusel kupovat odpory mnoha hodnot v balení po mnoha kusech.

Ale zase některé (SMD) součástky číňan nemá (neosazuje). Třeba procesor.

Nevíte, jak dopadne neosazená součástka? Tedy jde mi o to, jestli si udělají stencil a nanesou pastu všude, nebo jestli použijí nějakou inteligenci a nanesou jí jen pod součástky, které budou osazovat?

Už jste to někdo zkoušel?

Díky