Re: Čtečka čárových kódů ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 10 13:36:39 CEST 2020

Levné čtečky čtou čárové kódy na papíře přiměřeně dobře.
Existují barevné kombinace, na které jsou světelné čtečky trochu víc slepé (zelený kód na modrém podkladu).
Laserové čtou o něco lépe a nějak si nepamatuji, že bych se setkal s barevnou kombinací, která jim vadí.

Laserové bezpečně NEčtou kódy z displayů, na to se používají kamerové OCR čtečky.

Levné čtečky nenajdou kód dost rychle pokud mají číst na běžícím předměru, který je tmavý, je na něm bílý štítek s černým kódem (tak zhruba 3 čtení za vteřinu, víc nezvládnou)

---------- Původní e-mail ----------

Od: Čihák Martin <cihak na dkv.cd.cz>

Komu: hw-list na list.hw.cz

Datum: 10. 9. 2020 9:41:18

Předmět: Čtečka čárových kódů ?

 @font-face{font-family:Calibri;panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4}.apply-styles p.-wm-MsoNormal, .apply-styles li.-wm-MsoNormal, .apply-styles div.-wm-MsoNormal{margin:0cm;margin-bottom:0.0001pt;font-size:11pt;font-family:'Calibri','sans-serif';mso-fareast-language:EN-US}.apply-styles a:link, .apply-styles span.-wm-MsoHyperlink{mso-style-priority:99;color:blue;text-decoration:underline}.apply-styles a:visited, .apply-styles span.-wm-MsoHyperlinkFollowed{mso-style-priority:99;color:purple;text-decoration:underline}.apply-styles span.-wm-StylE-mailovZprvy17{mso-style-type:personal-compose;font-family:'Calibri','sans-serif';color:windowtext}.apply-styles .-wm-MsoChpDefault{mso-style-type:export-only;font-family:'Calibri','sans-serif';mso-fareast-language:EN-US}@page WordSection1 {size:612pt 792pt;margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt}.apply-styles div.-wm-WordSection1{page:WordSection1}Ahoj všichni,

Potřebuji poradit. Dostal jsem za úkol pořídit čtečku čárových kódů. Požadavky na ni jsou minimální – Emulace USB klávesnice, po přečtení kódu ho zapsat na místo kursoru a přidat enter. Ideálně bych se měl vejít do 1000kč bez DPH. Našel jsem několik čteček které uvedenému vyhovují. Kódy si budeme tisknout sami, takže se přizpůsobíme tomu co čtečka podporuje ale co jsem koukal, tak všechny čtečky umí všechny běžné kódy.

Jde mi o to abych nekoupil něco, co bude mít třeba problémy se čtením. V této chvíli jim jde o to číst kód který je vytištěný na papírové kartičce, ale chtěl bych do budoucna aby to umělo přečíst třeba i kód pod igelitem, čtečka pod různým úhlem ke kódu, třeba lehce ušpiněný kód a pod. Nemám se čtečkami žádné zkušenosti proto bych uvítal tipy co koupit nebo naopak čemu se vyhnout.

Děkuji,

                Martin.