nieco podobne LM3914

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 10 13:27:32 CEST 2020

V amáru 7/2020 bylo rozkresleno, jak ho nahradit pomocí hrsti tranzistorů a dvou hrstí diod :)

Nebo pro inspiraci, jak ho nahradit pomocí LM339 a 4051:
https://usuaris.tinet.cat/fmco/wud/images/BoosterDisp_sch.gif

---------- Původní e-mail ----------

Od: balu <balu na k-net.fr>

Komu: hw-list na list.hw.cz

Datum: 10. 9. 2020 9:05:13

Předmět: nieco podobne LM3914

Zdravim osadenstvo,

potreboval by som jednoduchym sposobom indikovat pretekajuci prud 0-3A.
Je to na sutaz, takze z praktickych dovodov je dolezite, aby bola
suciastka dostupna z TME. Taktiez by to malo byt co najjednoduchsie z
pohladu mnozstva suciastok, potrebujem len trochu zvysit zlozitost
zapojenia.

Hladal som budic bargrafu LM3914, ale ten v TME nemaju. Urcite tam je
nieco podobne, ale neviem ako sa spravne spytat, v kategorii integrovane
obvody je 37000 poloziek, prehladavat jedno po druhom sa mi to moc
nechce :-) Nemal by niekto tip pod ktoru zalozku sa pozriet?

dakujem,

b.