nieco podobne LM3914

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 10 13:25:38 CEST 2020

Ano, mají cosi, co nazývají LM3914 (zpravidla jeden přebírá "ilustrační
foto" od druhého).

Taky to mají na ebay a dokonce jsem to před časem zkusil objednat.

Uvidíme, co přijde (tedy pokud to vůbec přijde)....

Do vážně míněného projektu bych si to nedovolil dát (leda po předchozím
kusovém testování, ale ani tak asi ne). A to už nemluvím o logistice...

--
Jirka