Re: Čtečka čárových kódů ?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Září 10 12:01:57 CEST 2020

Já jsem nakonec skončil u Datalogic Quickscan s bluetooth. Dnes bych asi
šel spíš do wifi verze.

Nikde žádné kabely. Spolehlivost už pár let bez zádrhele.

V porovnání s tím co jsem měl dříve je to super. Jak rychlost čtení tak
různé povrchy.

I když ten rozpočet je o řád větší, nedoporučuji zde moc šetřit. I když ta
moje byla drahá asi kvůli podpoře 2D kódů.

JP