nieco podobne LM3914

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 10 10:48:10 CEST 2020

Myslím si, že LM3914 (a jeho odrůdy) se právě nachází ve stadiu, kdy se
nevyrábí a docházejí zásoby. Koupit ho (kdekoliv) je čím dál těžší a
ceny strmě rostou.

Ani já jsem nenašel nic, co by se tomuto IO vyrovnalo. Bývaly UAA170 a
UAA180, pak enderácká A277D, občas něco dělali Japonci (ale tam to
obvykle bylo tak na 5 bodů).

Čili dnes bych opravdu doporučoval se vrátit ke klasice v podobě řetězce
komparátorů, nebo něco vypálit do MCU (inspirace třeba na
https://electricdruid.net/led-bargraph-audio-level-display/ nebo
https://www.zl2pd.com/ESRmeter.html).

Ale narychlo to nepůjde, zejména ve stovkovém množství.

--
Jirka