Čtečka čárových kódů ?

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Září 10 09:40:44 CEST 2020

Ahoj všichni,

Potřebuji poradit. Dostal jsem za úkol pořídit čtečku čárových kódů.
Požadavky na ni jsou minimální - Emulace USB klávesnice, po přečtení kódu ho
zapsat na místo kursoru a přidat enter. Ideálně bych se měl vejít do 1000kč
bez DPH. Našel jsem několik čteček které uvedenému vyhovují. Kódy si budeme
tisknout sami, takže se přizpůsobíme tomu co čtečka podporuje ale co jsem
koukal, tak všechny čtečky umí všechny běžné kódy.

Jde mi o to abych nekoupil něco, co bude mít třeba problémy se čtením. V
této chvíli jim jde o to číst kód který je vytištěný na papírové kartičce,
ale chtěl bych do budoucna aby to umělo přečíst třeba i kód pod igelitem,
čtečka pod různým úhlem ke kódu, třeba lehce ušpiněný kód a pod. Nemám se
čtečkami žádné zkušenosti proto bych uvítal tipy co koupit nebo naopak čemu
se vyhnout.

Děkuji,

                Martin.