nieco podobne LM3914

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Září 10 09:04:40 CEST 2020

Zdravim osadenstvo,

potreboval by som jednoduchym sposobom indikovat pretekajuci prud 0-3A.
Je to na sutaz, takze z praktickych dovodov je dolezite, aby bola
suciastka dostupna z TME. Taktiez by to malo byt co najjednoduchsie z
pohladu mnozstva suciastok, potrebujem len trochu zvysit zlozitost
zapojenia.

Hladal som budic bargrafu LM3914, ale ten v TME nemaju. Urcite tam je
nieco podobne, ale neviem ako sa spravne spytat, v kategorii integrovane
obvody je 37000 poloziek, prehladavat jedno po druhom sa mi to moc
nechce :-) Nemal by niekto tip pod ktoru zalozku sa pozriet?

dakujem,

b.