SMR-H

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 9 19:50:53 CEST 2020

Já jsem z tech, co nectou návody.  Asi pred 5 lety odeslo v dome takove to
puvodni schodistove casovadlo s pistem. Asi by chodilo dodnes, ale nekdo
tam dal sirku do tlacitka a shorela ta civka  na tom pistku. Koupil jsem
SMR a beha tam stale. Obcas nejaka zarovka odejde, ale jiste je, ze je tam
7x 60W... 420W. Cas je sice 2 minuty, ale preziva to tedy v podstate
dvojnasobne pretizeni...